
Skab flere nye kunder - lad Weply passe den online forretning 24/7 med danske chatkonsulenter
Alle forretninger lever af besøgende der kommer forbi, uanset om det er i den fysiske butik eller den online. Men ofte kan travle perioder i forretningen falde sammen med nogle kunder måske går forgæves. I en online shop eller hjemmeside hvor der ikke er mulighed for at kontakte salgsteamet, kan oplevelsen være som i en butik der ikke har en ekspedient der er ledig.
Hvordan løser man det? Mange forretninger og virksomheder bruger en chatbot, som gør brug af standardsvar der er tricket af nøgleord fra en chatsamtale. Herefter sendes svaret til modtageren. Det er dog sjældent tilfældet, at det fører til et salg.
Ønsker man at yde en god kundeservice, men ikke har ressourcer til at ansætte en til at passe sin chat, kan løsningen være danske Weply med deres døgnbemandede chat-platform. Weply tilbyder nemlig agerer din salgsassistent for din virksomhed, og arbejder i døgndrift for at besvare kundehenvendelser igennem chatten og det tager kun ganske få minutter at komme i gang.
Livechat-løsning som skaber flere konverteringer
Weply er eksperter i chats. Deres chat-løsning har fokus på den ekstra service. Når du bruger deres løsning får du samtidig en bemanding af din chat 24/7. De svarer hurtigt på henvendelser, og sender relevante kontakter/leads videre til dig, så du udelukkende skal fokusere på de kundehenvendelser, der kræver din opmærksomhed.
Giv dine besøgende en bedre oplevelse og øg omsætningen allerede i dag. Weply tilbyder en gratis og uforpligtende prøveperiode for at vise værdien af deres service.
Er du interesseret i at læse endnu mere om Weply?